Deprecated: Function eregi() is deprecated in /home/cectek/public_html/site/plugins/system/rokbox.php on line 90

Σύνδεση χρήστη


Deprecated: Function ereg_replace() is deprecated in /home/cectek/public_html/site/plugins/content/jwsig.php on line 155

500 EFI KINGCOBRA

500 EFI KINGCOBRA


ΜΟΝΤΕΛΟ:
KiNGCOBRA 500ixd
ΤΥΠΟΣ: OFF ROAD 2WD/4WD
Κύρια Χαρακτηριστικά του Κινητήρα 500 EFI
O ισχυρός μονοκύλινδρος, τετράχρονος - υδρόψυκτος κινητήρας των τεσσάρων βαλβίδων, είναι εφοδιασμένος  με σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού (κλειστού βρόγχου - EFI - Electronic Fuel Injection) αποδίδοντας ομαλά και αξιόπιστα ισχύ που μπορεί να ανταποκριθεί σε κάθε ανάγκη.
Το σύστημα κεφαλής – βαλβίδων  έχει σχεδιασθεί με την βοήθεια υπολογιστικών συστημάτων (CAE) με προσομοίωση όλων των συνθηκών λειτουργίας και τεχνογνωσία που πηγάζει από την τεχνολογία των κινητήρων αυτοκινήτων που η εταιρεία παράγει μεταξύ άλλων και για την MITSUBISHI MOTORS. Η σκληρή δουλειά των μηχανικών της CECTEK στοχεύει τελικά στην παραγωγή ισχυρών κινητήρων με τη βέλτιστη απόδοση στην κατηγορίας τους.
Συμπαγής κινητήρας
Ο κινητήρας ενσωματώνει μέσα στο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων γρανάζια/ σχέσεις για Παρκάρισμα, ‘Όπισθεν, Νεκρό, Υψηλή/Χαμηλή σχέση και επιλογή κίνησης σε 2/4 Τροχούς (Park, Reverse, Neuter, High, Low and 2/4WD) ώστε να παρέχει υψηλή  ποιότητα κύλισης και ευκολία συντήρησης του κιβωτίου.
Αξιοπιστία
Η εφαρμόζει σήμερα την τεχνογνωσία που από το 1995 αναπτύσσει στον σχεδιασμό κινητήρων για την αυτοκινητοβιομηχανία, στην κατασκευή δυνατών και αποδοτικών κινητήρων για ιδιαίτερα απαιτητικά οχήματα εντός και εκτός δρόμου για ψυχαγωγία και δυναμικά/ extreme σπορ. 
Η στιβαρή δομή του κινητήρα, το υψηλής απόδοσης σύστημα ψύξης και λίπανσης καθώς και τα ιδιαίτερα υψηλής ποιότητας εξαρτήματα, εγγυώνται εξαιρετική αξιοπιστία στην μέγιστη δυνατή ισχύ.
Πράσινη Τεχνολογία
Οι κινητήρες πληρούν τις οδηγίες εκπομπών της ΕΕ (2002/51/EC *) κατατάσσοντάς τους στην κορυφή των κινητήρων της κατηγορίας των.
(*) Οδηγία 2002/51/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 19ης Ιουλίου 2002, για την μείωση του επιπέδου ρυπαντικών εκπομπών των δίκυκλων και τρίκυκλων οχημάτων με κινητήρα και την τροποποίηση της οδηγίας 97/24/ΕΚ

Κινητήρας
Τύπος Κινητήρα4-χρόνος, SOHC
Διάμετρος Χ Διαδρομή
εμβόλου
90Χ78mm
Κυβισμός496.2cc
Ισχύς30kW / 7000rpm 
(15kW homologation)
Ροπή44Nm / 5500rpm
Βαλβίδες κυλίνδρου4
Σύστημα ΧρονισμούΚαδένα
Σύστημα ΨύξηςΥγρόψυκτο
Λόγος συμπίεσης10:1
Μέγιστος αρ. στροφών7500rpm
ΕκκίνησηΜίζα & κορδόνι
Τροφοδοσία καυσίμουΗλεκτρονικού ψεκασμού
κλειστού βρόγχου EFI
ΑνάφλεξηECU με TPS
ΛίπανσηΕμβαπτιζόμενης αντλίας
ΑντικραδασμικόΑντιστάθμισης άξονα
ΜετάδοσηΙμάντας V, αυτόματο CVT
με χειριστήριο CECTEK (H, L, N, R)
2WD/4WD2WD/4WD επιλεκτικά
Τελική μετάδοσηΆξονας
Πέδηση μηχανήςΝαι
Σασί / Αναρτήσεις
Διαδρομή αναρτήσεωνΕμπρός: 204mm  Πίσω: 222mm
Τύπος αναρτήσεωνΕμπρός: Ανεξάρτητη ανάρτηση διπλού βραχίονα A, αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προένταση, διαιρούμενο ελατήριο K1 / K2 και χυτοπρεσαριστό αλουμίνιο στον άνω βραχίονα
Πίσω: Ανεξάρτητη ανάρτηση διπλού βραχίονα A,  αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προένταση, χυτοπρεσαριστό αλουμίνιο στον άνω βραχίονα και αντιστρεπτική μπάρα
Κλείδωμα διαφορικούΕμπρός / Πίσω
Σύστημα πέδησηςΕμπρός: Δύο υδραυλικά αεριζόμενα δισκόφρενα, δαγκάνα διπλού εμβόλου (Διάμετρος 200mm)
Πίσω: Δύο υδραυλικά αεριζόμενα δισκόφρενα, δαγκάνα μονού εμβόλου (Διάμετρος 190mm)
Χώροι / Μεταφορική ικανότητα
Μεταφορική Ικανότητα2 Άτομα
Ελκτική ικανότητα450 kg
Αποθηκευτικοί χώροιΕμπρός: 2 Λίτρα,  Μεσαίο: 2 Λίτρα, Πίσω: 1 Λίτρο
Αμάξωμα
Θέσεις2
Συνολικό
μήκος / πλάτος / ύψος
2040mm / 1250mm / 1225mm
Μεταξόνιο1320mm
Απόσταση από έδαφος314mm
Ύψος σέλας916mm
Τροχοί εμπρός / πίσω25*8-12 / 25*10-12
Ρεζερβουάρ18 Λίτρα
Βάρος κενού οχήματος310 kg
Υλικό αμαξώματοςPP
Διαθέσιμα χρώματαΧρυσαφί, Γκρι, Μαύρο





Κριτικές Πελατών:

Δεν υπάρχουν κριτικές γι' αυτό το προϊόν.
Παρακαλούμε κάντε εισαγωγή για να γράψετε μία κριτική.