500 EFI KINGCOBRA
500 EFI KINGCOBRA
ΜΟΝΤΕΛΟ: KiNGCOBRA 500ixd
ΤΥΠΟΣ: OFF ROAD 2WD/4WD
Κύρια Χαρακτηριστικά του Κινητήρα 500 EFI
O ισχυρός μονοκύλινδρος, τετράχρονος - υδρόψυκτος κινητήρας των τεσσάρων βαλβίδων, είναι εφοδιασμένος με σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού (κλειστού βρόγχου - EFI - Electronic Fuel Injection) αποδίδοντας ομαλά και αξιόπιστα ισχύ που μπορεί να ανταποκριθεί σε κάθε ανάγκη.
Το σύστημα κεφαλής – βαλβίδων έχει σχεδιασθεί με την βοήθεια υπολογιστικών συστημάτων (CAE) με προσομοίωση όλων των συνθηκών λειτουργίας και τεχνογνωσία που πηγάζει από την τεχνολογία των κινητήρων αυτοκινήτων που η εταιρεία παράγει μεταξύ άλλων και για την MITSUBISHI MOTORS. Η σκληρή δουλειά των μηχανικών της CECTEK στοχεύει τελικά στην παραγωγή ισχυρών κινητήρων με τη βέλτιστη απόδοση στην κατηγορίας τους.
Συμπαγής κινητήρας
Ο κινητήρας ενσωματώνει μέσα στο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων γρανάζια/ σχέσεις για Παρκάρισμα, ‘Όπισθεν, Νεκρό, Υψηλή/Χαμηλή σχέση και επιλογή κίνησης σε 2/4 Τροχούς (Park, Reverse, Neuter, High, Low and 2/4WD) ώστε να παρέχει υψηλή ποιότητα κύλισης και ευκολία συντήρησης του κιβωτίου.
Αξιοπιστία
Η εφαρμόζει σήμερα την τεχνογνωσία που από το 1995 αναπτύσσει στον σχεδιασμό κινητήρων για την αυτοκινητοβιομηχανία, στην κατασκευή δυνατών και αποδοτικών κινητήρων για ιδιαίτερα απαιτητικά οχήματα εντός και εκτός δρόμου για ψυχαγωγία και δυναμικά/ extreme σπορ.
Η στιβαρή δομή του κινητήρα, το υψηλής απόδοσης σύστημα ψύξης και λίπανσης καθώς και τα ιδιαίτερα υψηλής ποιότητας εξαρτήματα, εγγυώνται εξαιρετική αξιοπιστία στην μέγιστη δυνατή ισχύ.
Πράσινη Τεχνολογία
Οι κινητήρες πληρούν τις οδηγίες εκπομπών της ΕΕ (2002/51/EC *) κατατάσσοντάς τους στην κορυφή των κινητήρων της κατηγορίας των.
(*) Οδηγία 2002/51/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 19ης Ιουλίου 2002, για την μείωση του επιπέδου ρυπαντικών εκπομπών των δίκυκλων και τρίκυκλων οχημάτων με κινητήρα και την τροποποίηση της οδηγίας 97/24/ΕΚ
O ισχυρός μονοκύλινδρος, τετράχρονος - υδρόψυκτος κινητήρας των τεσσάρων βαλβίδων, είναι εφοδιασμένος με σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού (κλειστού βρόγχου - EFI - Electronic Fuel Injection) αποδίδοντας ομαλά και αξιόπιστα ισχύ που μπορεί να ανταποκριθεί σε κάθε ανάγκη.
Το σύστημα κεφαλής – βαλβίδων έχει σχεδιασθεί με την βοήθεια υπολογιστικών συστημάτων (CAE) με προσομοίωση όλων των συνθηκών λειτουργίας και τεχνογνωσία που πηγάζει από την τεχνολογία των κινητήρων αυτοκινήτων που η εταιρεία παράγει μεταξύ άλλων και για την MITSUBISHI MOTORS. Η σκληρή δουλειά των μηχανικών της CECTEK στοχεύει τελικά στην παραγωγή ισχυρών κινητήρων με τη βέλτιστη απόδοση στην κατηγορίας τους.
Συμπαγής κινητήρας
Ο κινητήρας ενσωματώνει μέσα στο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων γρανάζια/ σχέσεις για Παρκάρισμα, ‘Όπισθεν, Νεκρό, Υψηλή/Χαμηλή σχέση και επιλογή κίνησης σε 2/4 Τροχούς (Park, Reverse, Neuter, High, Low and 2/4WD) ώστε να παρέχει υψηλή ποιότητα κύλισης και ευκολία συντήρησης του κιβωτίου.
Αξιοπιστία
Η εφαρμόζει σήμερα την τεχνογνωσία που από το 1995 αναπτύσσει στον σχεδιασμό κινητήρων για την αυτοκινητοβιομηχανία, στην κατασκευή δυνατών και αποδοτικών κινητήρων για ιδιαίτερα απαιτητικά οχήματα εντός και εκτός δρόμου για ψυχαγωγία και δυναμικά/ extreme σπορ.
Η στιβαρή δομή του κινητήρα, το υψηλής απόδοσης σύστημα ψύξης και λίπανσης καθώς και τα ιδιαίτερα υψηλής ποιότητας εξαρτήματα, εγγυώνται εξαιρετική αξιοπιστία στην μέγιστη δυνατή ισχύ.
Πράσινη Τεχνολογία
Οι κινητήρες πληρούν τις οδηγίες εκπομπών της ΕΕ (2002/51/EC *) κατατάσσοντάς τους στην κορυφή των κινητήρων της κατηγορίας των.
(*) Οδηγία 2002/51/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 19ης Ιουλίου 2002, για την μείωση του επιπέδου ρυπαντικών εκπομπών των δίκυκλων και τρίκυκλων οχημάτων με κινητήρα και την τροποποίηση της οδηγίας 97/24/ΕΚ
Κινητήρας | |
Τύπος Κινητήρα | 4-χρόνος, SOHC |
Διάμετρος Χ Διαδρομή εμβόλου | 90Χ78mm |
Κυβισμός | 496.2cc |
Ισχύς | 30kW / 7000rpm (15kW homologation) |
Ροπή | 44Nm / 5500rpm |
Βαλβίδες κυλίνδρου | 4 |
Σύστημα Χρονισμού | Καδένα |
Σύστημα Ψύξης | Υγρόψυκτο |
Λόγος συμπίεσης | 10:1 |
Μέγιστος αρ. στροφών | 7500rpm |
Εκκίνηση | Μίζα & κορδόνι |
Τροφοδοσία καυσίμου | Ηλεκτρονικού ψεκασμού κλειστού βρόγχου EFI |
Ανάφλεξη | ECU με TPS |
Λίπανση | Εμβαπτιζόμενης αντλίας |
Αντικραδασμικό | Αντιστάθμισης άξονα |
Μετάδοση | Ιμάντας V, αυτόματο CVT με χειριστήριο CECTEK (H, L, N, R) |
2WD/4WD | 2WD/4WD επιλεκτικά |
Τελική μετάδοση | Άξονας |
Πέδηση μηχανής | Ναι |
Σασί / Αναρτήσεις | |
Διαδρομή αναρτήσεων | Εμπρός: 204mm Πίσω: 222mm |
Τύπος αναρτήσεων | Εμπρός: Ανεξάρτητη ανάρτηση διπλού βραχίονα A, αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προένταση, διαιρούμενο ελατήριο K1 / K2 και χυτοπρεσαριστό αλουμίνιο στον άνω βραχίονα Πίσω: Ανεξάρτητη ανάρτηση διπλού βραχίονα A, αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προένταση, χυτοπρεσαριστό αλουμίνιο στον άνω βραχίονα και αντιστρεπτική μπάρα |
Κλείδωμα διαφορικού | Εμπρός / Πίσω |
Σύστημα πέδησης | Εμπρός: Δύο υδραυλικά αεριζόμενα δισκόφρενα, δαγκάνα διπλού εμβόλου (Διάμετρος 200mm) Πίσω: Δύο υδραυλικά αεριζόμενα δισκόφρενα, δαγκάνα μονού εμβόλου (Διάμετρος 190mm) |
Χώροι / Μεταφορική ικανότητα | |
Μεταφορική Ικανότητα | 2 Άτομα |
Ελκτική ικανότητα | 450 kg |
Αποθηκευτικοί χώροι | Εμπρός: 2 Λίτρα, Μεσαίο: 2 Λίτρα, Πίσω: 1 Λίτρο |
Αμάξωμα | |
Θέσεις | 2 |
Συνολικό μήκος / πλάτος / ύψος | 2040mm / 1250mm / 1225mm |
Μεταξόνιο | 1320mm |
Απόσταση από έδαφος | 314mm |
Ύψος σέλας | 916mm |
Τροχοί εμπρός / πίσω | 25*8-12 / 25*10-12 |
Ρεζερβουάρ | 18 Λίτρα |
Βάρος κενού οχήματος | 310 kg |
Υλικό αμαξώματος | PP |
Διαθέσιμα χρώματα | Χρυσαφί, Γκρι, Μαύρο |
Κριτικές Πελατών:
Δεν υπάρχουν κριτικές γι' αυτό το προϊόν.Παρακαλούμε κάντε εισαγωγή για να γράψετε μία κριτική.